Ανακοίνωση Προέδρου ΕΛΣΤΑΤ 2-8-2015

o-proedros-tis-ellinikis-statistikis-arxis-elstat-andreas-georgiou

«Έχω ενημερώσει τον υπουργό Οικονομικών σχετικά με την απόφασή μου να μην αποδεχθώ την παράταση της θητείας μου, που λήγει σήμερα», δήλωσε ο ίδιος στο πρακτορείο Reuters (φωτογραφία αρχείου).

Η ανακοίνωση του Προέδρου της ΕΛΣΤΑΤ

NWS_ELSTAT_PRESIDENT_02082015_GR

Δεν θα επιδιώξει ανανέωση της θητείας του ο πρόεδρος της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής Ανδρέας Γεωργίου.

«Έχω ενημερώσει τον υπουργό Οικονομικών σχετικά με την απόφασή μου να μην αποδεχθώ την παράταση της θητείας μου, που λήγει σήμερα», δήλωσε ο ίδιος στο πρακτορείο Reuters.

Η προκήρυξη της θέσης του προέδρου της ΕΛΣΤΑΤ έγινε με ανοιχτή πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στις 2 Ιουνίου 2015, με απόφαση του τότε υπουργού Οικονομικών Γ. Βαρουφάκη.

Ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ επιλέγεται από τη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής, με εισήγηση του υπουργού Οικονομικών ύστερα από δημόσια προκήρυξη, με πλειοψηφία τεσσάρων πέμπτων των μελών της.

http://www.naftemporiki.gr/finance/story/985975/apoxorei-apo-tin-elstat-o-and-georgiou

Σχολιάστε

